آچیلان در | درب اتوماتیک | درب های اتوماتیک | درب و پنجره دو

ساخت وبلاگ

درب اتوماتیک بیمارستانی، بخش اساسی مراکز درمانی

مراکز درمانی و همچنین بیمارستانها به طور عمده نیاز به دسترسی آسان به امکاناتشان دارند. درب اتوماتیک بیمارستانی که در ورودی های اصلی یا فرعی قرار دارند و خروج های اضطراری یا مواردی که در مناطق جراحی یافت می شوند ، یک جریان سریعتر و سازمان یافته تر بیمار را فعال می کنند ، در حالی که درب اتوماتیک بیمارستانی بهداشت را به حداکثر می رسانند و هرجا که لازم باشد ، هرمتیسم را تضمین می کنند.

درب اتوماتیک بیمارستانی را می توان با توجه به نوع باز آنها طبقه بندی کرد. در این گروه درب اتوماتیک بیمارستانی، درب های کشویی ، گردان و چرخان قابل تفکیک هستند. درب های کشویی و گردان آنهایی هستند که بیشتر با ورودی ها متناسب هستند ، زیرا گردش شدید افراد را امکان پذیر می کند. علاوه بر این ، درب اتوماتیک بیمارستانی کشویی امکان تقسیم بندی را امکان پذیر می کند ، به معنای محدود کردن منطقه و ایجاد فضاهای جدید.

 

 

اما همه درب اتوماتیک بیمارستانی دارای ویژگی های یکسان نیستند. بنابراین ، همه درب اتوماتیک بیمارستانی نمی توانند برای کارهای یکسان  استفاده شوند. به همین دلیل در مراکز بیمارستانی انواع مختلفی از درب اتوماتیک بیمارستانی را می خواهیم و درب های هرمتیک به دلیل کارایی و بهداشتی بودن آنها یک جزء اصلی هستند. درب اتوماتیک بیمارستانی از اهمیت ویژه ای در مناطق جراحی برخوردار هستند.

درب اتوماتیک بیمارستانی کشویی و چرخشی هرمتیک به منظور دستیابی به نتایج برجسته ، اطمینان حاصل می شود که برای عملکرد و بهداشت بهتر استفاده می شود. تفاوت بین انواع درب اتوماتیک بیمارستانی، همانطور که از نام آنها پیداست ، در انواع باز آنها وجود دارد: درب اتوماتیک بیمارستانی کشویی دارای برگهایی هستند که می توانند بپیوندند تا یک حرکت بازکننده مرکزی یا جانبی ایجاد کنند.

علاوه بر این ، درب اتوماتیک بیمارستانی را می توان برای اتاقهای رادیولوژی یافت کرد که در آن برگه ای از سرب وجود دارد که مانع از عبور اشعه ایکس می شود و روی سرب روی دیواره های اتاق قرار می گیرد ، به طوری که حداکثر عایق تضمین می شود.

علاوه بر این ، برای سایر مناطق بیمارستان ، انواع مختلف درب اتوماتیک بیمارستانی مورد نیاز است ، که از جنبه های دیگر امنیت را تضمین می کند. به عنوان نمونه ، درب اتوماتیک بیمارستانی تاشو خروجی و تخلیه عملکرد درب اتوماتیک را نشان می دهد ، در صورت اضطراری می توان برگرداندن برگها را از طریق فشار دستی در حالت اضطراری انجام داد ، بنابراین تخلیه ساختمان را به روشی سریع تر امکان پذیر می سازد. از طرف دیگر ، درب اتوماتیک بیمارستانی دارای درجه آتش را می یابیم که نه تنها مهارت ، بلکه برای تقسیم بندی مناطق بتونی با خطر آتش سوزی بیشتر نیز ضروری است ، زیرا درب اتوماتیک بیمارستانی مانع از انتشار آتش در این مناطق و گسترش آنها و همچنین از نظر بالینی مناسب می باشند.

درب های اتوماتیک می توانند به سهولت در ازدحام که اغلب در زمان اوج در ورودی ها ایجاد می شود ، کمک کنند.

تعداد زیادی از افرادی که وارد بیمارستان می شوند و از آنجا خارج می شوند ، معمولاً دارای مشکلات تحرک مانند افراد مسن و معلول هستند. نصب درب های اتوماتیک اطمینان حاصل می کند که افراد دارای نقص جسمی می توانند در مواقع اوج به طور ایمن وارد بیمارستان شوند.

 

آچیلان در | درب اتوماتیک | درب های اتوماتیک | درب و پنجره دو...
ما را در سایت آچیلان در | درب اتوماتیک | درب های اتوماتیک | درب و پنجره دو دنبال می کنید

برچسب : درب اتوماتیک بیمارستانی, نویسنده : ادمین achilandoor بازدید : 208 تاريخ : يکشنبه 22 / 10 / 1398 ساعت: 13:03

درب اتوماتیک بیمارستانی بخش اساسی مراکز درمانی

مراكز بهداشتي و نيز بيمارستانها به طور عمده نياز به دسترسي آسان به امكانات خود دارند. درب اتوماتیک بیمارستانی که در ورودی های اصلی یا فرعی قرار دارند ، و درب اتوماتیک بیمارستانی برای خروج های اضطراری یا مواردی که در مناطق جراحی یافت می شوند ، یک جریان سریعتر و سازمان یافته تر بیمار را فعال می کنند ، در حالی که درب اتوماتیک بیمارستانی بهداشت را به حداکثر می رسانند.

درب های اتوماتیک را می توان با توجه به نوع بازشدن آنها طبقه بندی کرد. در این گروه ، درهای کشویی ، گردان و چرخان قابل تفکیک هستند. درهای کشویی و گردان آنهایی هستند که بیشتر با ورودی ها متناسب هستند ، زیرا گردش شدید افراد را امکان پذیر می کند.

اما همه درهای اتوماتیک دارای ویژگی های یکسان نیستند. بنابراین ، همه نمی توانند برای موارد یکسان استفاده شوند. به همین دلیل در مراکز بیمارستانی انواع مختلفی از درب اتوماتیک بیمارستانی را می خواهیم و درب های هرمتیک به دلیل کارایی و بهداشتی بودن آنها یک جزء اصلی هستند. این درب اتوماتیک بیمارستانی از اهمیت ویژه ای در مناطق جراحی برخوردار هستند ، جایی که هرمتیسم به عنوان یک نیاز ثابت به منظور نگهداری محیط ها در شرایط فشار مختلف قرار دارد.

علاوه بر این ، برای سایر مناطق بیمارستان ، انواع درب اتوماتیک بیمارستانی مختلف مورد نیاز است ، که از جنبه های دیگر امنیت را تضمین می کند. به عنوان نمونه ، درهای تاشو خروجی یا تخلیه که عملکرد درب اتوماتیک بیمارستانی را نشان می دهد ، در صورت اضطراری می توان برگرداندن برگها درب اتوماتیک بیمارستانی را از طریق فشار دستی در حالت اضطراری انجام داد ، بنابراین با درب اتوماتیک بیمارستانی تخلیه ساختمان را به روشی سریع تر امکان پذیر می سازیم. از طرف دیگر ، درب اتوماتیک بیمارستانی دارای درجه آتش را می یابیم که نه تنها مهارت ، بلکه برای تقسیم بندی مناطق بتونی با خطر آتش سوزی بیشتر نیز ضروری است ، زیرا این درب اتوماتیک بیمارستانی مانع از انتشار آتش در این مناطق و گسترش آنها می شوند.

در محیط های بهداشت و درمان ، همه چیز مهم است. از کیفیت مراقبت شما و توانایی کارکنان خود گرفته تا دسترسی به ساختمان ، هیچ جزئیاتی خیلی کوچک نیست که مورد توجه قرار نگیرد. وقتی نوبت به انتخاب ارائه دهنده درب اتوماتیک بیمارستانی خود می رسد ، به سیستم های با ورودی های خوشایند و کاربردی برای خدمت به بیماران ، کارمندان و بازدید کنندگان خود قرار دهید.

درب اتوماتیک بیمارستانی برای بهداشت مهندسی شده است

در زمان افزایش آگاهی از کنترل عفونت و خواسته های زیست ایمنی ، درب اتوماتیک بیمارستانی به حفظ شرایط سخت بهداشتی کمک می کند. این که آیا شما از پوشش ضد میکروبی روی تجهیزات خود استفاده می کنید یا در مناطق حساس مانند اتاق عمل جراحی ، بخش های عفونت و اتاق های بیمار ، درب اتوماتیک بیمارستانی را اتوماسیون می کنید ، که درب اتوماتیک بیمارستانی می تواند در تلاش های کنترل بهداشت شما کمک کند.

آچیلان در | درب اتوماتیک | درب های اتوماتیک | درب و پنجره دو...
ما را در سایت آچیلان در | درب اتوماتیک | درب های اتوماتیک | درب و پنجره دو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین achilandoor بازدید : 215 تاريخ : دوشنبه 9 / 10 / 1398 ساعت: 17:05

خبرنامه